keskiviikko 29. elokuuta 2012

Dalmis

Mutsi sanoo et mul on dalmis.Mut eiks se oo koirarotu? No joku deellä alkava kummiski.Ku se väittää et mä en muista...Siis etten muista et oisin käyny syämäs.Joka kerta ku joku menee keittiöön, mä hyppään mun kupille tsekkaan josko siel ois jotain.Ja jos on nii sit mää syän.Vaiks just oisin syäny nii aina mää syän jos siel on jotain.No kun en ees oo syäny.Koko päivänä en ollu ku raksui vaa syäny väittäköö mutsi mitä tykkää.En oo syäny.Nih. Se on se saakelin hiekka ku mua lihottaa.Sanovat et mun maha laahaa koht lattiaa.Hemmettin eltoraato, must tulee läski.
Mutsi otti kuvan ja sanos ettei mua saa mahtuun enää yhteen kuvaan ku oon niin lihava.Haistakoo...mä kuseskelen niin kauan nurkkiin ja vaatekasoihin et se tajuaa vaihtaa hiekkamerkkii.EN kuse eltoraatoon, se lihottaa kissoi. Piste. Muistin virkistykseks viel toi kuva läskipebakissast joka on eltoraaton kyles.
Biohajoava-eat my shorts.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii