lauantai 18. elokuuta 2012

Näytin Kääpiölle perävalot

Me yhteistuumin oltiin just kiskomas sälekaihtimii alas kun ne haittaa mun sääskenmetästystä.Mut sit mude tuli taas vihasena,kameroinnin kans ja mä otin ritolat.Kääpiö sai yksin syyt niskoilleen,haahaa.Sit se oli ihan uunona et mitä me muka tehtiin väärää.No mutsi ei vissiin oikeen jaksanu meitä ku oli just keränny ainaski kilometrin vessapaperii lattialta.Se aatteli minuutiks oikasta sohvalle ja me huomattiin et ny ois oiva tilaisuus hyvään ja anaerobisen leikkiin.LÖyettiin tai Kääpiö sen hokas- wc paprurulla. No sehän kisko sen alta nanosekunnin pisin lattioita ja meikä riekkalehti perässä. Oli oikein hauskaa.Mut mutsilla pääsi kirosana a se siihen jatkoks että ei uskois et ihan minuutissa me saatais semmosta tehtyy.Mut saatiin me. Me ollaan reenattu! Ja enskerralla vois mennä puoleen minsaan, pitää koittaa ku saahaan tilaisuus seuraavan kerran. Jes.Ny me johetaan kisaan Mä+Kääpiö versus Mutsi 1-0.
Mut ei mun energiat siihen viel loppunu.Mä tapoin viel vähä tipua.
Kiva päivä eikä mutsikaa voi sanoo et ois ollu tylsää.

2 kommenttia:

  1. Meillä harrastetaan myös vessapaperi silppua.. :( Ei voi edes talouspaperia ostaa...

    VastaaPoista
  2. Sä oot nii ykkönen, Elkku! Meil on tiäkkö noi katreenit ikkunoiden _välissä_! Epäreiskaa ku mikä! Ei juurkaan pääse käpäliks!

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii