perjantai 24. elokuuta 2012

Hiiru

Mutsi on giva.Se lupas mulle hiirun ja se teki mulle hiirun.Ei se ny mikää hiirujen missikisojen voittaja oo mut ompahan hiiru.THE hiiru. Se on samanvärisis haalareis ku kääpiö mut onneks kääpiö on isompi ni en vahingos me sitä tappaan.Mun hiiru rapisee,kääpiö ei.Mutsi sanos et toi saa ny kelvata siihen saakka et se löytää jostain tai sattuu kohalle semmos hajuainetta mist mä meen sit kuulema ihan pössikseen.Mun kamut Musta ja Harmaa (en osaa linkittää viel, sori kamut) sai semmost ja ne oli ihan pieruissaan.Emmä tiiä oonksmä viel liian pieni semmosiin hommiin.No mä tapan tota hiirua siihen saakka.Ny Kääpiö heräs mutsin pitää mennä se ei kerkii krijuroimaan enempää.MORO!

1 kommentti:

  1. Sä oot niin piäni vielä ette sä osaa linkittää! :-D Kuule, mee meijän blogiin ja kopioi sieltä se osoitekenttä. (Ihmisesi auttaa varmaan) Sitten meet siihen sun omaan tekstiin jota oot kirjoittamassa, ja maalaat sieltä hiirellä sanat "Musta ja Harmaa". Sit näät siinä yläpaneelissa kaikkee tesktinkäsittelyrutua, siel on semmoinen kohta kuin Linkki. Paina siitä. Näet tekstin "Mihin URL-osoitteeseen linkin pitäisi viedä?" Sen alle liimaat sen http://jotainjotain joka sulla on siel muistissa koska olet sen kopioinut.

    Meijän ihminen kans teki kerran meille hiiren mut siitä tuli ihan tamppooonin näköinen joten se ei ikinä päässy kuviin. Huono oli muutenkin. Onneks sulla on paree!

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii