tiistai 28. elokuuta 2012

Koulutettu vaipanhaistaja

Nuuuuuuh (köh-köh-köh). On muutes aromit. Yyyyh, ei must kyö tuu mitää vaipanhaistajaa, ton kyl pitäs haistaa toi ilman koulutustaki. Mut mua joteski kiehtoo toi lemppa...emmä tiiä onks must tulos iso tyttö.Moon alkanu merkkailla ja mutsi meinaa välil saaha kilareit sen takii.Mä merkkasin eteises yhen maton (se pesi sen ja laitti oven pääl kuivaan ja TAAS mä sain uuen kiipelyjutskan siitä),sitä mä kusasin Kääpiön turvakaukaloon (mutsi heitti sen roskiin ku se oli jo liian vanha tieliikennekäyttöön)ja sit mä sihautin eteisen seinälle.Kiipesin oikeen mun kantokopan päälle ja tähtäsin ooooooooooiiiikeeeeeeen korkeelle.No mutsiperhana hinkkas ne ändillä veke.Sinne meni hyvät sihautukset. No jospa mä kohta oppeisin.Pitää kuulema vaihtaa hiekkamerkkii, jos mä en tykkää pelleteist vaik mutsi niist tykkää ku ne ei tuu tassuitten mukan muualle sielt.
MÄ VÄHÄ MAISTOIN Kääpiöö.Ei ollu hyvän makunen.Oli varmaa nenääs kaivanu just ennenku maistoin.Mut mun herkkuu on....GALGGUNA:voi ku sais sitä joka päivä...
Mut ei mutsi anna joka päivä.Ku siin on kuulema mulle liikaa sualaa.Ny mä lähen tappaan hiiruu.Moro.

2 kommenttia:

  1. Elkku on taitava lapsenhoitaja. :)

    Kollokin tykkää kalkkunasta.

    VastaaPoista
  2. :) Tuolla hiekalla voi kyllä olla vaikutusta että Elkku merkkaa... :)

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii