maanantai 20. elokuuta 2012

Kissojen akiliti

Mutsi pesas ton maton mihkä mul tuli ne kurat.No sit se oli tollai houkuttavaste oven pääl ja mä aattelin et tosahan voi vähä treenaa.Sit mä riekkalehin siin kynsil kii ja oli perkuleen hauskaa.Mut kaik kiva tietty heti kielletään ja munt ajettii siitä ales.Voi nakki.Mut mä leikkisin kyl sit vähä aikaa ihan kiltisti Kääpiön kans.se silittiki mua.
Sit mä ihan nätiste nostin sille tassua et ny riittää.Ettei ihan mahottomii mua ala silitteleen.
Mun pitää muutes olla tarkkana ton Kääpiön kans.Sillon ollu ny pari päivää se Rellu koko ajan kouras.Pelottaa et millon se taas yrittää tunkee sen mun ahteriin.Niinku eilen.Onneks mutsi hokas ja esti sitä.Mut mutsilkaa ei oo silmii seläs ja Kääpiö on aika vikkelä.Et joskus vähä pelottaa ku se tepottaa sen Relluns kans kohti. Emmä tiä onks mul jo semmonen mouruaika ku mutsi sanos et se viimeyön oli heränny ku joku mourus mein makkarin ikkunan takan.Oisko siel ollu mulle sulhanen.Mut emmä vielä taida ymmärtää sulhasist mitää,tai mist se tietää ku takaovella mä käyn välil mouruumas...Ihan varalta vaa.

2 kommenttia:

  1. Pitäkää kääpiö tuol laatikossa, ni se ei oo tiellä, joo? Hieno idea!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Elkku! Mä kiipeen aina leivinuunin kylkee pitkin uunille unille. Mutta mä oonkin jo äijä... terveisin: Viiru 4v

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii