sunnuntai 26. elokuuta 2012

Ann ny yks silak

JUMATSUIK mitä herkkuu mutsi tekis!!!!!!! PYTTISTÄ!!!!!! Aaaaaaaapua ku siin oli ihana döftis, iha veet kihos silmii ja mun oli ihan pakko tulla KERJÄÄN siltä sitä.Ku kääpiö nukkuu, mutsi surffaa netis ja syö samal siin.Se ei yhtään ensin huomannu ku mä vaanisin sitä kippaa mis ne ihanalle tuoksuvat kalkkunametukat oli ja sitä mä temmasin tassul reunaa ja melkee sain kupin nurin. Mä osaan kerjätä.JA hyrrään niin perkuleesti ne sain mä sitte lopuks vähä metukkaa.Oi ett se oli namii mut mutsi sanoo et mä en saa paljoo ku siin on nii paljo suolaa.Se ei tee meil naisil hyvää, tulee vesipussit silmitten all ja vaiks kintukki voi turvottaa.Mut ei mul, mä en liho.Ainakaa metukast.Mä lupaan.Mut siit kissanhiekast mä en edelleenkää oo ihan varma.

1 kommentti:

  1. Kollolle noutopizzan kanapalat aiheuttavat saman kerjäämisefektin. :)

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii