perjantai 17. elokuuta 2012

Kääpiösiivilä

Mutsi on kiva.Se asens tommosen kääpiösiivilän keittiön oviaukkoon.Mun peba mahtuu kääpiön ei,haahaa. Ny mä saan rauhas kulkee mun kupille eikä se oo aina maistamas mus safkoja.Sen mielest kaikki maistuu paremmalle jos ne on MUN.Mutsi ei oo ihan varma onk se kerenny maistaa mun raksuiki,aina ollu ongel ja kärkkymäs jos mutsi on vaiks menny vessaan. Toi vessajuttu onki aikaste jännä. Mutsi hieman valittaa ku sil on aika kaks silmäparii yleisöö siellä. Ja mä olen kuulema liikaste utelias ku änkiän itteni sen hanurin taa kuikottaan mikä siel oikeen sihisee.Mut minkäs sitä nainen uteliaisuudelleen mahtaa.Viimettenpäälle mielenkíintonen toi ihmisten hiekkalaatikko.Vai sanoisinko vesilaatikko?Mutsii mä yritän räpätä kynsille kun se on lapioittemas mun kikkareita mun veskist.Mitä hittoo se sinne menee kaiveleen,mähän OON peittäny ne.(not).

2 kommenttia:

  1. Me käydään monena aamuna yhes vessassa kaikki 3! Mä oon lavuaarissa kyttää tulisko hanasta vettä, Musta on hiekkalaatikolla ja ihminen vesipönttölaatikolla. Ihmistä hihityttää vaan.

    VastaaPoista
  2. Kollokin tulee ihmisen perässä vessaan.

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii