keskiviikko 22. elokuuta 2012

Reenit

Moon vetäny ny ihan tosissaan reeniä:
Mutsist toi oli hyvä homma, mä jätin ny kaik sen mööpelit ja matot kynsimättä ku sain ton.Mut tänä aamuna se laitti sen taas lattialle mut lupas pian pestä toisen maton mua varten.Ja miksköhän mä tulin hulluks tän reenihomman kans? No DAA, mä näin veskis sen mun hiekkapussin kuvan.Siin on vissiin mun tulevaisuudennäkymä pussin kyljes...kattokaa...tarkottaaks että ne jokka käyttää tota hiekkaa niin niille kasvaa tommonen jenkkakahva pebaan?
Mutsi on ihmetelly miks pun piipi haisee veskis ja hiekka on puhas.NO JUST TON TAKII, sielt VARMANA imeytyy jotain läskikaloreit tassuitten kautti jos meen sinne seisoon.EN me.Kusen ritilälle.Jöötit kyl pikaseen käyn sinne heittään ku ei siin ritiläs voi peittää ja ne pökyt ei mahu ritilän välist sinne.En kyl viitti mennä talloonkaan niit jos vaiks menis.Mut SIKS.Mä EN haluu et mun peballe käy noin.Hitto samanlainen raitanen katti ku mäki tos pussis.Varokaa vaan,Eldorado yrittää lihottaa kissoja.Ne joitten kotoo löytyy tommonen pussi, ehotan et ruvetaan kaik sihuuttaan ritilälle.Joohan?LAKKO LAKKO LAKKO!!! Lopuks viel kuva ku mä hempeilin Kääpiön kans.Awwwww tassu vasten sormia pum pum.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii