lauantai 1. syyskuuta 2012

Sydärit

Mä niinku meinasin saaha peehalvauksen.Siis kattokaa ny mikä armeija mut oli piirittäny ku ihan viattomaste yritin koisii pikkusoffal.Härreminjösses meinas tulla kurat karvoihin, mää nii pal pelästysin et mikä mua oikeen tuijottaa...
Toi hemmo on varppina käyny siel mun eltoraatoil,0n semmonen beba jäbäl khyl. Mut ei siin, sillä ku oli kaveritki mukan.
Kääpiö sai tänään kirpilt tommosi uusia örkkei, se halus kait mulle niit esitellä.Mut kamoon- mä olin unil.Vähäks kai mä sain melkein slaagit ko tommonen legioona yhtäkkii on toljottamas mua.
Kääpiö vaan nauros ku mä siristelin silmii et mitä hel*ttii... No sain mäki eilen yhen uuen lelun.Cittaris ku on semmottii munituskoneit, semmosi mihin tungetaan raha ja sit väännetään ja sit sielt tulee muna ulos.Oikeestaan siin on mulle niinko kaks leluu samas.Se muna ja sit se mikä siel oli sisäl. Kattokaa ny.Ihku vai mitä?
Se on semmotti limanen et ku sen läsäyttää kattoon ni siel pysyy (seinäs ei eikä oves).Mutsi losautti sen kattoon ja mää kurnutin ja njähnjätin sitä ihan kauheen kauan.Ja ny se killuu siel vieläki.Mut jos sen ottaa irti ja losauttaa uuelleen niin siite mä taas njähnjätän.Mut mutsi ei ny jaksa.Kun sen pitäs nostaa sen hanuri tost sohvalt ja se on just saanu Kääpiön koisaan niin ei se jaksa. Ja on sil vissii jotain ihmisten vanhuusjuttui ku sil on polvet ja selkä kipiä.Joogais niinku me kissat, mä vasta opettelen mut mun kamut Musta ja Harmaa, ne on hyvii.(Kattokaa mä osasin linkittää.Jes.Laita hiiri tohon Musta ja Harmaa tekstin päälle ja klikkaa!!!)Mut ny mä meen hyrrään mutsil.Eiku laitan mä tähän viel yhen kuvajutskan.Mutsi sai paketin ja mä olin ihan päkäteissäni siit LAATIKOST. Voi vinde mitä huvii.Kääpiön kans leikitään sil vielä huomenki jos mutsi ei roudaa sitä roskii.Mut hyvä lelu,tänks Kaisa.

3 kommenttia:

  1. Kuule Elkku - iso tyttö joka osaa linkittää! - nyt kun setä kattelee sun kuvaa ja vertaillaan sitä tonne mun ja velipojan kuviin, ni sä voisit olla vaik meidän pikkusisko!

    VastaaPoista
  2. Sussa on samaa näköä kuin mussa - raitapaitakissatyttö. :) t. Kollo

    VastaaPoista
  3. Niin katos, nätti kissityttö, me ollaan ton Kollo-sedän kans vitsailtu siitä että me ollaan veljeksiä, mut eihän me oikeesti olla. Mulla on veli Vihdissä, niinku huomasit, sen nimi on Viiru. Mut Kollo ja mä ja sä ollaan ihan hyvii hämäyssisaruksii!

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii