torstai 6. syyskuuta 2012

Onnee ja silleen

No ny mutsi on sit mummu.Onnee hei ihan simona.Ja kääpiö on en-o.jei. Mut oikeesti.Kääpiö on kieroutunu.Se ei jätä mua rauhaan.Kattokaa sen ilmet hei.
Se kattoo tos tota sen lempirelluu sen näkösenä et mulle tuli kylmä hiki.
Pakko oli ottaa ritolat.Huh.
Sit mutsi aikos viiä Kääpiön ulos ja arvaatteks mitä.Mäki oisin tahtonu.Ettikää kuvast meikä.Oon aika hyväs piilos.Mut mutsiperkele löys mut kuitenki.
Oon täs sen näkönen et voi viddu sä hoksasit mun.Njää.Paska mäihä.
Mut Kääpiönkoulutuksest viel.Se osaa ny antaa tassuu tai heittää siis yläfemmat.Mä opetin.Kattokaa itte.

2 kommenttia:

  1. Siis tajuuks ne ollenkaan, mikä säkä niil on käynyt, että niil on noin fiksu kissa?

    VastaaPoista
  2. Elkku on erinomainen kouluttaja. :)

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii