maanantai 17. syyskuuta 2012

Se on ny tasapeli

Nimittäin matsis Kääpiön kaa.Mä näytin sille kuka tääl dominoi ja silleen.
Istuin sen naamalle.Haaahahahaha. Pikkasen se ihmetteli.Kattokaa miten se kattoo ku mä peruutan (nuutnuutnuut) :D Mut sit me oltiin heti taas ihan kavereit.
Sit mutsi osti semmosen elektroonisen hiirun. Hiukka outo tyyppi, karjuu GOGOGO ja menee. Mutsi ottis sen videol ku me ilakoittetaan sen kans.
Mä kyl härppisinki sitä mut se oli vähä tylsä ku se kaatu nii sit se ei muutako vikis vaan.Ei ollu jännä.Ei tehny miel tappaa.Mut vähä vaan härppisin.Sit Kääpiö yritti tunkee sen tassui siihen kiitoradal.
Se vissiin maistoki sitä vähä.Vähäks hölmö.Mulle riitti ku sain vähä härppii sitä.Mitäs tee ootte puuhannu? Ai niin mä muuten olin viimeyön uudistanu mutsin suihkuverhoo.Se oliki ihan liian lyhy, nyt sen o pakko hommat siihe uus ja ajanmukasempi.Mielellään kissoiten kuvil nii mäki viitteisin sitä katel.No, se on moro ny taas.Mutsi laittaa mul ruoakaa ku Kääpiö nugguu.

1 kommentti:

  1. Kollokin riehuu välillä suihkuverhon kanssa niin, että kahina käy. :)

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii