lauantai 8. syyskuuta 2012

Tarkkailua

Mä saan olla koko ajan varuillan ton Kääpiön kans.Se vainoo mua. Se siis NIIIIIIIIIN kovasti mua rakastaa et kokoajan sais olla sen paijattavana.MUT ku mä en HALUU.
Täsäki mul on toinen korva tutkalla et joko se taas tulee ja sanoo "AAAAAAAAAAAAAAAAAAIiiiiiiiii"ja halaa niin perkeleest.Yök.En haluu.Liikaa hellyyttä.Onneks mutsi suostuu sen käsittelyyn välil niin mun ei tarvi olla koko ajan sen liiskattavana.
Mul on uus lempinami jota kerjään.Lätyt.Siis räiskäleet.Nam.Härp.ANN!!! Mut mutsi ei sitäKÄÄN ann mulle paljoo.Ku siin on RASVAA.Just. Mitä mä sit saan.Latzia-> se pierettää.Kitkattia-> sen shedan mä peitän (raaps raaps). Mitä jää? Kuivaraksut.Kuka niil elää.En mä. Galggunaa tai lättyi.Niit mä haluun.

1 kommentti:

  1. Etsä tykkää raksuista?! Hassu lapsi! Toivottavasti opit, ne on nimettäin älyttömän hyvei! Meistä ainaki.

    VastaaPoista

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii