maanantai 3. syyskuuta 2012

Mä rallaan ja ilakoitten

Niin mä teen.Rallaan ja ilakoitten.Aina ku Kääpiö menee nukkuun. Mä alotan.Mutsi sanoo et se tulee koht hulluks mein kans.Kaks pököpäätä.Toinen sammuu niin toinen rallaa.Sit se huokaa syvään.Mä olen oppinu pölliin tavaroit.Yks kerta mä otin kameroinnin narust kii ja juoksin niin maan perkeleest.Kamerointi paukkus ovenpieliin ja mutsi tuli peräs huutaen et" et hajota sitä *****!"No mutku mun mielest se kameroi liikaa.Ny riittää.Sit mä pöllin sen langat.Mutsi nääs neuloo koko ajan jos Kääpiö ei kiduta sitä.Ain puikot kilkattaa.Mä tuun hulluks jos joku hulluks tulee.Sit mä nappaan langast kii ja juoksen taas niin perkeleest.Mut ain se saa sen kerän takas.Yhen kerän mä oon saanu ittel mut mä tapoin sen niin lahjakkaast et se piti nakata roskiin.Mut on mul ny toi limakana (joka vieläki killu katos) ja hiiru jonka mutsi ompeli.Niin ja pari palloo et emmä tääl ihan ilman lelui joudu oleen. Kääpiö lainaa kans ain sen tavaroit, viimeks mä lainasin sen poliisiautoo.
Mut yhes me leikitään melkest aina "kissa pussis-leikkii. Se menee simmottis et Kääpiö laittaa pussin suun auki ja mä meen sinne.Niinku noin tos kuvas.Sit mä härpin sitä sen kankaan läpitte niin kauan et Kääpiö alkaa huutaa liikaa.Ja sit mutsi tulee ottaan pussin ja vie sen naulakon pääl.Mut saan mä sen siel jos haluun.

1 kommentti:

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii