keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Bibi

Mutsi sanoo et siit tulee koht mummu.Emmä tiä mitä se meinaa.Mut kääpiön fatsi sanoo et se on sen kielel bibi.No se ny tiietään muutenki et se on ihan pipi mut et se on sit niinku isoäiti.Toivotaan ettei se tuu ton isommaks.Ku se on jo aikasten iso.Tiiä vaik se ihmisten veskiki lihottas ku siin istuu.Veskikaloreit menee hanurist sisään.No joo. Mut huomen se voi ehk jo olla bibi. Yhen mun kamunki nimi oli ekaks Bibi mut se vaihtus sitte.Ei näis mun jutuis o kyl ny mitään tajuu.
Mut enks mä okki söde? Ai niin muute.Kääpiö o sitte eno.Mikähä semmonenki o? En-o...
Mä leikkisin taas tänäänki Kääpiön kans.Se veti smurffii gumminauhas ja mä riekkalehin peräs ja yritin tappaa sitä smurffii.Kääpiö nauros mulle ja mäki nauroin mut en tieteskä ääneen ku mä oon kissa. Soli ihan hauska leikki.
Mutsi sanos et mä oon taas lihonnu.Se nosti mut käsivarrenpääl ja sanos et puuh mä en jaksa kohtt enää nostaa sua yhel kädel.Haist sie kuule vanha silakka. En ees oo lihonnu.Mut yksjuttu on varma Latz kana& maksa.Se pierettää mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii