sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Meitsi rulaa

Joo, moron kaikki. Nyt meitsi on ollu täällä jo kymmenen päivää ja voin kuulkaas kertoo ettei oo ollu helppoo.Ekaksi mä yrjösin siellä autossa jolla mut tuotiin tänne.Ja täällä mua ootti kauhee järkytys:pikkukakara.Tommonen yksvee jonka kans mun pitäis tulla toimeen mut oon lähinnä antanu sille piikkivitosta.Kun se meinaa kiilata iholle. No onneks mamma antaa mulle paljo ruokaa (ku sanoo et mä oon liian laiha) ja mun vessaki on ihan ok, semmonen soikula vati jossa on aina jotain uudenlaista hiekkaa kun se sanoo et pitää kokeilla mistä mä tykkäisin ja mitä ei niin lentelis lattialle sielt veskistä.
MAmma laitto mulle tommosen lelunki kattoon jota mä saan pyydystää.Se ei oikein tykänny ku roikuin sen verhoissa olkkarissa.Mutta oli se ihan tyytis ku pyydystin semmosen ihan tautisen ison perhosen olkkarista, semmosen samanlaisen mitä siin elokuvassa Uhrilampaat oli.Siis meitsi on ihan paras perhosenpyytäjä.
Mamma sanoo et mä oon ihan postikorttikisu,enks vaan ookki? No ny mun pitää mennä vahtiin sitä yksveetä.Se nukkuu partsila, mä kyylään sitä ikkunasta.MORO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii