keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Kuulumisii

Meitsi tykkää tiskaa. Joo ensin toi vaalee juttu oli aika pelottava ku se sihisi mulle mut sit mä annoin sille piikkivitosta ja hokasin et ei se mua syö. Sit piti alkaa kerjätä mutsilta ruokaa vaiks mun kupis jo oli.Mä oon vähä hassu ja juoksen AINA ruokakupille jos mami tulee keittiöön.Vaik se ois jo laittanukki mulle ruokaa.Mut ihan varuilta mä meen jos se antaa jotain speciaaliherkkua vaiks.
Mut ton kääpiön kans me ei olla ihan viel mitää bestiksii.Se tahtoo aina vähä silittää mua mutta ku mun hipiä ei oikein tykkää sen tyylistä.Oon kattonukki parhaimmaks aina häippästä ku se lähestyy.No oon mä pari kertaa antanu sillekki piikkivitosta mut ei se välitä.
Me meinattii yhessä karatakki.Mut kumpikaa ei saanu duunattua ulko-ovee auki.Voi sheisse.Siitäki tuli mieleen et mami tänään manas et mä muka haisen.Et mä tuhnaan.Mut arvaa vaan,kääpiöllä oli shaisset housussa ja MÄ sain syyt niskoille.Oli se mamma vähä nolo ku hokas mistä se haju sit oikeen tulee oikeesti.
Mein pihas oli muute yksilta kaks paistii mut en mä viittiny niille mitää alkaa ku olivat mua sen verta viel isompii.Mut toi toinen ihan selvästi anto mulle rispektii ku meni kerta ton kiven taa piiloo.Nih.Oon mä aikamoinen.Enks ookki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun viittit jättää mulle viestii